Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PrijemPrijem  PortalPortal  Latest imagesLatest images  TražiTraži  Registruj seRegistruj se  PristupiPristupi  

,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,,

Ići dole 
+6
*>MiLiCa<*_Vanessa_
Tamara
*Little Miss Obsessive*
Miss V
ѕcαη∂αℓιcισυѕ
KStew
10 posters
AutorPoruka
KStew
Welcome!
Welcome!
KStew

Broj poruka : 63
Tvoje ime : Kaca
Koliko volite Vanessu :
,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, Left_bar_bleue50 / 10050 / 100,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, Right_bar_bleue

Datum upisa : 01.05.2009

,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, Empty
PočaljiNaslov: ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,,   ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, EmptySub Maj 02, 2009 12:01 am

cao ja sam kaca,doweo me je neko sa Gossip Serbie...ne pamtim nick,nek se jawi!isti mi je nick i tamo i owde.
Nazad na vrh Ići dole
ѕcαη∂αℓιcισυѕ
Glavni admin
Glavni admin
ѕcαη∂αℓιcισυѕ

Broj poruka : 2971
Godina : 27
Tvoje ime : Ema
Koliko volite Vanessu :
,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, Left_bar_bleue100 / 100100 / 100,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, Right_bar_bleue

Datum upisa : 02.03.2009

PočaljiNaslov: Re: ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,,   ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, EmptySub Maj 02, 2009 12:39 am

Welcy!
Ja sam te dovela Very Happy
Nazad na vrh Ići dole
http://www.vanessa-serbia.org
KStew
Welcome!
Welcome!
KStew

Koliko volite Vanessu :
,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, Left_bar_bleue50 / 10050 / 100,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, Right_bar_bleue

PočaljiNaslov: Re: ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,,   ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, EmptySub Maj 02, 2009 12:44 am

Da!!!TNX BB!!!
Nazad na vrh Ići dole
Miss V
Admin
Admin
Miss V

Broj poruka : 1306
Godina : 28
Tvoje ime : Linda
Koliko volite Vanessu :
,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, Left_bar_bleue100 / 100100 / 100,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, Right_bar_bleue

Datum upisa : 31.03.2009

PočaljiNaslov: Re: ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,,   ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, EmptySub Maj 02, 2009 8:39 pm

Welcy!
Nazad na vrh Ići dole
http://www.jonas-brothers-4umer.tk
KStew
Welcome!
Welcome!
KStew

Koliko volite Vanessu :

PočaljiNaslov: Re: ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,,   ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, EmptySub Maj 02, 2009 9:11 pm

tnx!
Nazad na vrh Ići dole
*Little Miss Obsessive*
Admin
Admin
*Little Miss Obsessive*

Broj poruka : 1092
Tvoje ime : Sara
Koliko volite Vanessu :

Datum upisa : 03.03.2009

PočaljiNaslov: Re: ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,,   ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, EmptySub Maj 02, 2009 11:03 pm

Wlc!
Nazad na vrh Ići dole
Tamara
Welcome!
Welcome!
Tamara

Broj poruka : 51
Godina : 30
Tvoje ime : Tamara!
Koliko volite Vanessu :

Datum upisa : 13.04.2009

PočaljiNaslov: Re: ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,,   ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, EmptyNed Maj 03, 2009 12:40 pm

:welcome: and have fun
Nazad na vrh Ići dole
*>MiLiCa<*_Vanessa_
Saznaješ za Vanessu
Saznaješ za Vanessu
*>MiLiCa<*_Vanessa_

Broj poruka : 71
Tvoje ime : Milica
Koliko volite Vanessu :

Datum upisa : 23.04.2009

PočaljiNaslov: Re: ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,,   ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, EmptyNed Maj 03, 2009 3:31 pm

:welcy: bb...
Nazad na vrh Ići dole
Baby V
Najveći Nessin fan
Najveći Nessin fan
Baby V

Broj poruka : 966
Tvoje ime : Vanja
Koliko volite Vanessu :

Datum upisa : 06.04.2009

PočaljiNaslov: Re: ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,,   ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, EmptyNed Maj 03, 2009 6:38 pm

:welcome: zabavi se!!
Nazad na vrh Ići dole
~aky~
Postaješ njen fan!
Postaješ njen fan!
~aky~

Broj poruka : 258
Godina : 29
Tvoje ime : Alexandra
Koliko volite Vanessu :
,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, Left_bar_bleue90 / 10090 / 100,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, Right_bar_bleue

Datum upisa : 14.04.2009

PočaljiNaslov: Re: ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,,   ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, EmptyPon Maj 04, 2009 2:01 pm

:wellcome:
Nazad na vrh Ići dole
~!~Vaka~!~
Welcome!
Welcome!
~!~Vaka~!~

Broj poruka : 8
Godina : 26
Tvoje ime : VANJA!!!
Koliko volite Vanessu :

Datum upisa : 18.04.2009

PočaljiNaslov: Re: ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,,   ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, EmptyPon Maj 04, 2009 9:43 pm

welcome...
Nazad na vrh Ići dole
♫ Music Fairy ♫
Voliš Nessu
Voliš Nessu
♫ Music Fairy ♫

Broj poruka : 509
Godina : 27
Tvoje ime : ♫ Iwana ♫
Koliko volite Vanessu :

Datum upisa : 27.03.2009

PočaljiNaslov: Re: ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,,   ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, EmptyPet Maj 08, 2009 1:29 pm

Welcome!
Nazad na vrh Ići dole
KStew
Welcome!
Welcome!
KStew

Koliko volite Vanessu :

PočaljiNaslov: Re: ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,,   ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, EmptySub Maj 09, 2009 1:14 pm

tnx!
Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content

PočaljiNaslov: Re: ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,,   ,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,, Empty

Nazad na vrh Ići dole

,,I'm not afraid of you.I'm afraid of losing you,,
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1